Kurs online Dobry sen twojego dziecka

Czy też byś chciała:

  • w końcu się lepiej wysypiać?
  • aby drzemki w dzień były dłuższe?
  • aby dziecko potrafiło samodzielnie zasypiać?
  • aby dziecko zaczęło spać w swoim łóżeczku?

czy też zadajesz sobie te pytania?

Do kiedy mogę/powinnam karmić dziecko w nocy?

Co robić, gdy dziecko śpi max.30-40 minut po czym budzi się z drzemki wściekłe, niewyspane i marudzi? 

Jak nauczyć dziecko samodzielnego zasypiania bez “piersi w buzi”? 

Kiedy mogę “oczekiwać”, że dziecko prześpi całą noc (lub chociaż pół ;)? Co może w tym pomóc?

Czy ograniczenie karmienia piersią w nocy spowoduje gorszą laktację?

Kiedy przechodzić z 3 na 2 drzemki?

Jak odstawić dziecko od smoczka?

Jak ograniczać picie mleka modyfikowanego w nocy?

Czy to brzmi znajomo?

“Mam wrażenie, że dziecko jest cały czas przy piersi. Do tego szybko się rozprasza, poje trochę i zaczyna się odwracać, odrywać, zagaduje. I może dlatego mam wygląda jakby był ciągle jest nienajedzony. “

“Mówią, że powinno się karmić co 2-3 godziny, a u nas jest to tak rozregulowane, że ona potrafi co godzinę domagać się jedzenia. Zawsze byłam poukładana osobą, a dziecko wywróciło to wszystko . Potrzebuję jakiegoś schematu, konkretnych rad, bo trochę się w tym gubię.”

“Czuję czasem bezsilność i mam nadzieję, że to może być skok rozwojowy… Ale widzę, że to odbija się na mnie. Taką nerwowością. Zdarza mi się popłakać, że dziecko ciągle piszczy, płacze, że każda pozycja mu nie pasuje. Piersi nie chce, lulania nie chce, ale położyć się też nie chce…”

“Nie raz myślę, że ja się chyba do macierzyństwa nie nadaję. Jak patrzę na te wszystkie mamy, które super się realizują, robią dzieciom piękne zdjęcia na Instagramie, są modnie ubrane i się uśmiechają, to myślę, że albo ze mną jest coś nie tak, albo inne gloryfikują swoje dzieci i rzeczywistość.”

“Jestem ciągle niewyspana i już boli mnie kręgosłup. Czasem nie wiem jaki jest dzień, bo moje dni wyglądają podobnie: przewijanie, karmienie, usypianie. Usypianie dziecka mnie stresuje i czasem czuję aż taka złość, że on nie reaguje. Albo zdarza się, że zaśnie na 5 minut i znowu się budzi. “

“Chciałabym więcej spokoju. Niepotrzebnie kłócę się z bliskimi o pierdoły oczywiście, bo gdzieś tam te hamulce puszczają i po czasie myślę sobie, że normalnie bym czegoś takiego nie powiedziała. Ale moje zapasy energetyczne są na minusie. Jak śpimy razem to każde dziecka drgnięcie, a ja już mam otwarte oczy i potem ciężko znowu zasnąć.”

A może boisz się zacząć naukę samodzielnego zasypiania, bo słyszałaś o metodach "niech się wypłacze"?!

Cytuję z gazetki parentingowej ,,Gdy zacznie płakać, wróć po 2 minutach, weź je na ręce, uspokój a potem odłóż i wyjdź – tym razem na 4 minuty. Następnym razem wyjdź na 6 minut itd.- stopniowo przedłużaj czas aż do 10 minut. Jeśli nadal nie śpi, wracaj do niego co 10 minut aż do skutku”. Moje dzieci mają 6 i 8 lata, i wyobraź sobie, że nawet w tym wieku nie wyobrażam sobie, aby gdy płaczą lub mnie wołają wracać dopiero po kilku (albo 10!) minutach. Tobie też tego nie polecam. 

Naprawdę, są lepsze metody i ja je znam!

Nazywam się Zuzanna Kłos

Jestem podwójną mamą, ekspertem w żywieniu dzieci, mam w ciąży i mam karmiących piersią oraz  certyfikowanym promotorem karmienia piersią. 

Przez ponad 3 lata prowadziłam warsztaty stacjonarne w Szczecinie na temat żywienia dzieci oraz snu oraz pomagałam mamom indywidualnie.

Na bazie swojego wieloletniego doświadczenia zawodowego stworzyłam INTERAKTYWNY KURS ONLINE, aby móc pomagać mamom- obojętnie w jakim mieście mieszkają!

Z myślą o mamach takich jak Ty stworzyłam  KURS ONLINE, w formie ebooka i audiobooka dzięki któremu:

Będziesz wiedziała jak wyciszyć dziecko i "dać mus znać", że pora na drzemkę i sen nocny

Nauczysz się jak rozdzielić usypianie i karmienie mlekiem/lulanie

Będziesz wiedziała jakie POSIŁKI podawać o konkretnej porze dnia oraz które produkty działają wyciszająco, a które pobudzająco

Unormujesz POSIŁKI, DRZEMKI I SEN NOCNY dziecka

Poznasz METODY usypiania, które Twoje dziecko zrozumie i polubi"

Co otrzymujesz w kursie Dobry sen Twojego dziecka?

ebook

50 stron w formie PDF. Możesz go czytać na komputerze, pobrać na smartfona, czy wydrukować.

audiobook

Nagranie ebooka w formie MP3. Możesz go słuchać cokolwiek robisz np. na spacerze, podczas karmienia piersią czy w czasie szykowania posiłków. Po niecałych 4 godzinach wszystko będzie jasne!

notatnik

Workbook, zeszyt planów, marzeń i sukcesów- jak wolisz 🙂 23 strony stworzone we współpracy z psychologiem i terapeutą rodzinnym Aleksandrą Sileńską

grupa wspacia

Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na Facebooku ,,Dobry sen - Dietetyka smyka", gdzie będziesz mogła zapytać inne mamy, podzielić się trudnościami i pochwalić sukcesami!

Zobacz opinie mam po moich konsultacjach

,,Już pierwszej nocy Basia zasnęła BEZ LULANIA, gdzie to było po prostu niewyobrażalne, a dziś – 3 dni po konsultacjach zasypia w 10 minut (wcześniej 40) bez lulania, jęczenia, wicia się , wyciągania smoka – nie wierzyłam że to kiedykolwiek może tak wyglądać, nie wierzyłam w moje dziecko, w moje mądre, wrażliwe, tak szybko uczące się dziecko. Pani Zuzanno, gdyby nie Pani w życiu bym się nie podjęła nauki samodzielnego zasypiania. Już teraz mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć ze odmieniła Pani nasze życie. To czysta, najprawdziwsza magia. Jest Pani zaklinaczką dzieci :)” Olga

,,Syn budził się w nocy co 2 h ( 10 miesięczny), domagał się piersi. Po pierwszym dniu prób zauważyliśmy że To naprawdę działa i z każdym dniem może być lepiej. Drzemki w dzień z 40 min wydłużyły się do półtora godziny, a w nocy przebudza się tylko raz i najczęściej wystarczy że go położę i dalej śpi, czasem chce się napić wody. Zasypianie wreszcie przestało być męczące a stało się przyjemnością i dla nas i z pewnością dla dziecka, teraz wystarczy że wieczorem położę go i wyjdę z pokoju a po 10 min zaglądam i już śpi. Fantastyczne uczucie! Mąż stwierdził, że Pani Zuzanna powinna dostać jakiegoś Oscara za to co robi i jak nam pomogła. Dziękujemy serdecznie ❤ polecam wszystkim nie bójcie się spróbować, ale konsekwencją musi być zachowana ? Proszę sobie nie wmawiać że ” taki urok dziecka” tylko dać sobie pomóc.” Aga

,,Praktycznie od początku staraliśmy się z mężem o to, aby nasze dziecię miało swój rytm, pilnowaliśmy godzin jedzenia, spacerów, kąpieli. Ale…. dziecko samo nie zasypiało, trzeba było nosić dziecię na rękach aż zaśnie, bo inaczej był płacz. Czasem było to 5-10 min, a czasem 35 min. Jeszcze kiedy mąż był w domu to można było się zmieniać, ale kiedy wyjeżdżał… był dramat! Po konsultacjach z Panią nasze życie zmieniło się ? Dziecię samo zasypia w łóżeczku !! Można? Można!! Dzięki Pani wskazówkom mamy czas dla siebie. Zawsze będziemy polecać Pani metody i namawiać rodziców na konsultacje z Panią ? Dziękuję w imieniu swoim, męża i synka.” Magda

Pomogłam już bardzo wielu mamom, teraz mogę pomóc Tobie

Najczęstsze pytania od mam

Nie wiem 🙂 Ale już miałam rozmowy z rodzicami ,,beznadziejnych” przypadków (takiego określenia używali sami rodzice przy naszym pierwszym kontakcie). Ten kurs pomaga, gdy dzieci nie potrafią samodzielnie i spokojnie zasypiać, budzą się po kilka razy w nocy (miałam na konsultacji mamę, której prawie roczny synek budził się po 8-10 razy w nocy), zasypiają tylko przy piersi/ lulane/ w wózku/ z mamą skaczącą na piłce, mają bardzo krótkie (np.15 minutowe) drzemki. Nie obiecam, że Tobie pomoże, bo nie mam wpływu na Twoje zaangażowanie, spokój wewnętrzny i konsekwencję w trakcie zmiany zwyczajów- a to bardzo wpływa  na osiągnięcie celu.

Zdecydowanie nie. W żadnej z metod/sposobów na zasypianie nie zalecam pozostawiania dziecka na dłużej niż 1 minutę. W niektórych metodach byłoby to nawet bez sensu. Gdyby płacz, spowodowany zmianą,  się pojawił to zalecam reagowanie adekwatne do sytuacji, wieku dziecka i jego potrzeb, a ewentualne ,,żalenie się” dziecka/płacz ma się odbywać w ramionach rodzica.

W kursie podaję wiele zależności, które wpływają na lepszy sen dziecka. Proponuję korzystne rytuały i zasady, ale podkreślam, że to rodzice mają wybrać z czego skorzystają i co u siebie wprowadzą. Moje harmonogramy są wskazówką dla rodziców, aby wiedzieli jakie mniej więcej powinny być przerwy między drzemkami i kiedy podać posiłek, aby to wszystko lepiej zgrać ze sobą. Podaję w harmonogramach przedziały czasowe danych czynności, ponieważ jestem świadoma, że nie da się narzucić konkretnej pory np. posiłku czy początku drzemki.

Przynajmniej 2 z proponowanych przeze mnie metod/sposobów na zasypianie pozwalają na wspólne spanie. Najważniejsze, aby zarówno rodzice jak i dziecko, dobrze spali i budzili się wypoczęci. W kursie poruszam warunki zapewnienia dziecku bezpieczeństwa w przypadku spania z rodzicami.

Można karmić dziecko nawet 6-8 razy dziennie i osiągnąć dobry sen. W moich metodach/sposobach polecam jedynie karmić piersią efektywnie, czyli oddzielić pierś od zasypiania. W pierwszych 6 miesiącach życia to normalne, że maluszek ,,odpływa” przy piersi (pod warunkiem, że wcześniej się porządnie najadł 🙂 , ale w kolejnych miesiącach o wiele lepiej wprowadzać posiłki stałe i karmić piersią jakiś czas przed spodziewaną drzemką/snem nocnym. Karmieniu piersią mówię TAK , ale ,,ciumkaniu” piersi do zasypiania mówię stanowcze NIE (to określenie stworzyły mamy). W kursie jedna z metod nazywa się nawet ,,Pusta buzia” 🙂 Nie widzę też problemu, jeśli do około 10 miesiąca dziecko budzi się 1-2 razy w nocy i faktycznie ssie pierś i nie zakłóca to posiłków porannych.

Na 1-godzinną konsultację możemy umówić się PO przerobieniu kursu. Jest ona dopełnieniem wiadomości i ma jeszcze bardziej Ci pomóc. Jest to czas na Twoje dodatkowe pytania na temat snu lub żywienia. Standardowe godziny w których możemy porozmawiać to 10-16 od poniedziałku do piątku. Konsultacja może być poprzez Messenger, WhatsApp, Skype, Zoom, ewentualnie telefonicznie.

Skorzystaj z kursu jeśli:

  • jesteś zmęczona i niewyspana
  • Twoje dziecko budzi się kilka-kilkanaście razy w nocy i zasypia przy piersi/butelce lub lulane
  • chcesz unormować posiłki i drzemki dziecka
  • chciałabyś, aby dziecko potrafiło spokojnie i samodzielnie zasnąć w łóżeczku
  • chcesz polepszyć sen nocny i wydłużyć  drzemki

Nie kupuj na razie kursu jeśli:

  • jesteś wyspaną mamą 🙂
  • nie widzisz potrzeby zmiany
  • lubisz/nie przeszkadza Ci sposób usypiania dziecka przy piersi, lulając, w wózku czy w chuście
  • przeczytałaś już kilka książek o śnie dzieci
  • nie widzisz związku między posiłkami, a snem dziecka

Wybierz najlepszą opcję

Jeśli się wahasz, czy kurs ten kurs jest dla Ciebie odpowiedni to napisz do mnie maila i opisz obecną sytuację i co chcesz osiągnąć.

A może wolisz najpierw obejrzeć nagranie webinaru?

(w wersji VIDEO i AUDIO)

10 najgorszych błędów, przy nauce samodzielnego zasypiania dzieci!

To aż godzina konkretnych podpowiedzi!

To webinar dla mam, które chcą:

  • dać dziecku poczucie bezpieczeństwa
  • oswoić dziecko z łóżeczkiem
  • wydłużyć drzemki
  • sprawić, że dziecko zaśnie spokojnie i samodzielnie (bez zanoszenia się płaczem, bez "ciumkania" piersi, bez godzinnego lulania, bez leżenia na mamie, bez suszarki, szumisiów czy wózka!

Ten webinar pomógł już tysiącom mam! Teraz może pomóc też Tobie

.